tisdag 7 oktober 2014

Ur arkivet

Vardag igen... Så där mycket igen... Inte något vidare underhållande, så jag öppnat upp arkivet istället! :)

Startar med ett försök till en pyramidsgruppbild från min första Svarta Lördag, 2003 :) Det är faktiskt jag där nere under Tuben och smått ovanpå Håkan.


Minns att min hårbotten var rosa ett bra tag efter den där sprayfärgen i benan... 
Undrar lite hur jag tänkte när jag tog sandaler på Svartan förövrigt?! Märkligt val... Kan inte ha varit regnrisk det året... 

Här har ni en bild på orsaken till att jag inte åkte på Svartan i år: Rollo! När han börjar gå på Svartan igen, då ska jag också gå! ;)


Bilden är från en Stalin-kryssning 2004 och jag har tagit den med en sån där kamera med film ni vet... Sån där film som man framkallade... 

Kanske ni funderar på om Robin alltid har varit så cool? Svar nedan: 


Absolut! I alla fall redan 2005 :)

Året efter var första gången jag träffade Esse: 


Han är några enstaka kilon tyngre nu... 

Hittade en mapp som heter "Kalsongefterfester" :) Det är för få sådana nuförtiden! 
Det fick mig att tänka på midsommar 2007 när Kalsongvolleyboll uppfanns! 


Barcelona har jag varit till ett flertal gånger, bland annat 2008 då skumpan sprutade hejvilt :)


Lite svårt att föreviga på en bild hur kladdigt det var bara... Men roligt! :)

Nyår 2009 firades i Hjortkvarns pulkabacke. Jag har inte fått skjutsa Jocke på snowracer sen dess... 


2010 var inte bara ett bra år eftersom det var året som jag fick flytta till Karlstad, det var även året som NGGW startade :) Enda negativa med det var väl att jag fick gå med den där mössan en hel helg... 


Året efter var inte bara skoj med blodpropp och grejer, men resan till Stockholm för att gå på Sonisphere med det här gänget var en ljusglimt :)


2012 blev istället ett höjdarår :) Jag har så svårt att välja... Midsommar? Millencolinfestival? Putte utanför parken? Folkfest i Lidköping? Cykelfest? Kubben? Bland annat... 

Får ändå ta och ta dagen under folkfesten när kirlåten föddes! :)


2013 finns det bara en bild att välja! 


Kubbvinst! 

Hmm, i år då? Får nog bli mitt PB ändå :)


Hmm, nu kanske dessa bilder inte heller var så underhållande för er... Men många fina minnen för mig :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jo det var underhållande :-)