tisdag 28 oktober 2014

Hur många konserter är det egentligen?

Började klura på hur många gånger jag har sett In Flames egentligen. Snokade lite här i bloggen för att hitta konserter, men jag kan ändå "bara" komma på 7. Kan det verkligen stämma? Har jag inte varit på fler? Det känns som att det borde vara fler... Hjälp mig! Har du varit med mig på någon mer konsert än dessa?

Oslo (Tobias, Vegard, Samuel)
Sonisphere (Christian, Robin, Jocke, Pierre, Kidd)
Bråvalla (Jesper, Elis, Christan, Lovisa med flera)
Stockholm, Globen (Emil, Niklas med flera)
Stockholm, Gröna Lund (Emil)
Örebro, krogturne (Robin, Pierre, Christian, Lovisa med flera)
Karlstad, krogturne (Jocke, Elis, Marie med flera)

Är det verkligen alla? Har jag inte varit i Göteborg och sett dom någon gång? Med vem?

/Gammal och glömsk

Inga kommentarer: