måndag 4 januari 2010

Sjuk?

Slitsamt att börja ett nytt liv -så jag råkade blunda lite på soffan... När jag vaknade hade detta msnmess kommit:

Lisa säger:
Du har inte bloggat idag, är du sjuk?

Jag ber om ursäkt ;) Här kommer det:

Jaha, första dagen på resten av mitt liv och som ni kanske förstår med min powernap har jag inte kommit någonstans med planerandet av mitt liv -mer än att jag konstaterat att jag behöver panta efter att flaskorna rasat ut när jag öppnade skåpluckan... Alltid något ;)
Många bäckar små... (Det är inne med ordspråk har jag hört ;) )

Har försökt vara mer förstående och ha mer tålamod idag på jobbet men man blir ju lite trött ibland... Jag undrar hur folk tänker bara... Eller kanske hur de inte kan tänka?!
Tycker ändå jag klarade första dagen ganska bra :) Bara muttrat lite...
Tilltron till mitt försök på jobbet var dock något låg...
"Ska du lyckas tina upp den där isklumpen till hjärta du har -haha"
"Du kommer explodera innan dagen är slut"
Uff, så illa är jag väl inte?!? :S Ja, och jag exploderade inte alls... Hmpf... Dessutom får alla som förtjänar det se att jag inte alls har någon isklump till hjärta! Hmpf...

Komma i form har jag insett är av yttersta vikt. Jag lyckades få sån ryggont att jag knappt kunde räta på mig efter bara lite skottning fram till soptunnan :S Det var visserligen snö ända upp till knäna, men ändå :P Inte många meter som skulle bort...

Kanske jag skulle börja spela fotboll igen för att komma i form... Jag är ju ganska bra... ;)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Åh äntligen!!

O ja visst är det inne med ordspråk!!!!

Me like!! Kanske ska skriva ngt idag i min blogg :)

Ass sa...

Vilket blir det idag? Kockar? Katter?

Lisa Eriksson sa...

Nej ska skriva ner riktiga ordspråk :)