lördag 23 januari 2010

4 kr och 50 öre

Ibland förstår jag mig inte på folk...

Var och handlade idag. Var ganska lång kö. Man hörde att de ringde efter mer personal för att öppna en kassa till. En gubbe började tjafsa: "Är det bara en som jobbar idag eller? Ska vi stå här hela dagen eller?" (Fast det redan var tre kassor öppna)
Va fan... Han hör väl att de ringer efter fler... De som redan sitter i kassan kan inte göra så mycket mer än att sitta där...

Dumjävel...

Sen framför mig står en tantaluring med en påse tomater och ett kvitto. När hon väl kommer fram så påpekar hon att det är fel på priset. Det var priset för någon annan sorts tomater. Det blir att tillkalla mer personal till kassan, återköp och sen ta betalt för tomaterna på nytt... 4,5 kr skillnad... Varför ställer man sig i en lång kö för fyra och femtio??? Orka...

Dumjävel...

Tur att jag är perfekt!!!

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

i tänker lika du o jag alltså. vi tänker så perfekt :)

Och en annan sak.. varför han inte pensionärerna handla i veckan när vi andra jobbar

Ordverifiering
subilike

du är en subba som jag gillar helt enkelt :)

Ass sa...

Vi är helt perfekta :D

De vill väl så gärna träffa folk stackarna ;)

Eller så är det subben=basen du gillar :D Är nog båda!