söndag 3 januari 2010

Brrrr

Det har visst snöat "lite" när jag varit borta... När jag nu kom hem kändes det lite dumt att ha ställt snöskyffeln i "trädgården" då det var igenplogat så inte dörren in dit gick att öppna :S Så var det bara att gräva, gräva gräva så man kunde öppna för att få ut skyffel -genom att ta ett stort kliv i den djupa snön. Gympaskor hade jag så klart... Citat från mamma idag: "Det vore ju kul att se dig vinterklädd någon gång..."

Elaka röster skulle nog säga att det var en riktig dålig skottning jag sen utförde till ingången men men, den fyllde sin funktion! Jag ville bara få in alla saker och komma in! In i värmen?!? Njaaa... 14 grader här inne :S Brr...

Kamingrillning på gång och sen ett tufft beslut -ska jag orka upp och se hockeyn inatt?!?

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

jag vill oxå kunna elda....