onsdag 6 januari 2010

Mätt på annat än innebandy

Nu skulle jag inte få dricka vinet nedan :S


Så mätt och tjock känner jag mig! Men gott var det :)
Jag kan ju laga god mat om jag vill :P Inte alla som tror/vet det...

"En annan rolig sak": Sommerbandybloggen (som jag förövrigt läste igenom från start nyss och som gav mig ett stort smil :) ) kanske kommer få liv igen... För vi ska väl åka (ja inte för att jag åker så långt då, men i alla fall...) på turneringen i år igen?!? :) Jag vill!!!

Lite bilder för att framkalla de rätta känslorna för ännu en turnering :)

Ludde och Palle med tungorna rätt i mun?

Var tvungen att ta med denna för att jag blev så bra på den...

Sol och värme!!!

Festkaos :D

Undrar vad det blir för mat nu när det inte ska spelas på midsommar?

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Klart vi ska!!!

I år ska vi även se till att vinna!

Anna P sa...

Instämmer med fg talare!
Härliga bilder :)
Ludde ser lite rolig ut på fest-bilden...vad gör hon??

Ass sa...

Hon har just slängt en disktrasa i ansiktet på Håkan och han är nu ute för att hämnas :P

Om jag inte minns fel :)

Lisa Eriksson sa...

Så tror jag att det var, angående disktrasan :)