tisdag 26 april 2016

Id-pers

Jag hade en stor dos nybörjartur när jag testade på idfiske för första gången förra året. Ett kortpass gav mig dagens största fisk och jag kunde strax åka hem glad i hågen med ett helt okej PB.

Det skulle bli ett liknande scenario även i år...

Skulle nämligen bara ta några kast när jag var nere för att fota fiskar, och jag hade turen att få fisk direkt, en större än förra året dessutom :) Man ska ha lite flyt, och efter ett ännu kortare pass åkte jag hem med nytt personbästa.


Okej, den var visserligen bara 75 gram större, men ändå, PB! :)

Men egentligen var jag ju som sagt där som fotograf, så här kommer ett gäng med idar:


Det är jag som har fotat men Elis som fixat lite med bilderna i efterhand, så jag kan inte ta så mycket cred för bilderna - även om jag skulle vilja ;)


Ännu en id på väg tillbaka i vattnet.


Vilken sur fisk... Kanske den kommer från Breven! ;)


Att få se solen är väl inget att hänga läpp för :P

Inga kommentarer: