tisdag 27 oktober 2015

In Flames - Örebro

Mötte upp några fler konsertbesökare hemma hos Pierre för förfest, men som vanligt blev det stressigt iväg, så det blev att fulgrogga på vägen till Conventum :)


Hade faktiskt inte så höga förväntningar denna gång eftersom jag sett setlisten som de kört i Norrköping och Linköping. Bitvis var det där inte riktigt min tekopp med en svag start och för många låtar som jag inte kan så bra/inte tycker är lika bra.

Som tur var så hade de ändrat på setlisten till denna konsert :) Hurra! Mycket bättre start med låtar som jag tror fler känner igen och gillar. Ja och sen var Only for the weak tillbaka. Viktigt! :)


Så även om majoriteten av låtarna var desamma så var det bättre upplägg och jag blev positivt överraskad och nöjd med konserten :) Jag var inte ens kissnödig under Only for the weak, så jag kunde hoppa hur jag ville :P Vilken kväll ;)

Inga kommentarer: