onsdag 3 december 2014

Inflyttningsfödelsedagsnamnsdagskalas

Nu när gardinerna hade kommit upp kunde vi tillslut ha inflyttningsfest och jag passade på att fira min födelsedag och namnsdag på samma gång :) Det lika gärna...

Blev ett bra gäng som kom och extra kul att det kom några långväga gäster. Lisa & Lina från Linköping, Björn från Örebro, Carro från Göteborg och Jocke & Magda från Kumla.


Skål och välkomna, det var kul att ni kunde komma och ge oss tjusiga partyhattar i present! :)


Fick en del andra roliga och genomtänkta presenter också:
Tysk Kalle Anka
Presentkort på Stadium (Jag fick dock inte använda det till sneakers :( Får väl bli en randig tröja då :P )
CD med Blümchen
CD med Lars-Kristers "40 mil från Stureplan" Passande! :D
Lysmelk
Kir
Sangria
Vin
Kinderägg
Gått och fiskat-skylt
Ja mer grejer var det, men jag orkar inte resa mig och kolla vad...

Maja gillade också partyhattarna!


Precis som Ronny! Förvillande lik illern Göran...


Framåt småtimmarna skulle det tävlas, både i armbrytning och satsumasätning. Magda "hjälper" Elis få in några fler klyftor...


Lisas försök räckte inte mot Elis stora käft tyvärr.


Som sagt, fasligt lik illern Göran...


När alla som inte skulle sova kvar hade begett sig hemåt skulle det bastas! Slugt när klockan redan är över 3...


Mycket bra kväll i alla fall :D

Hotellfrukost ala Karlsson-Wessmark bjöds det på dagen efter.


Degade framför vinterstudion, som sig bör söndagar under vintersäsongen innan de sista gästerna åkte hem.


Mycket nöjd med helgen! :)

Inga kommentarer: