lördag 14 januari 2012

Tacohelg

Äntligen helg! Kunde dessutom sluta redan 15 igår. Trevligt! Har utöver det inga måsten i helgen! Ännu trevligare :)

Som fredagstraditionen kräver blev det sen tacokväll till på spåret. Denna gång ihop med Elis + Syster, Tobbe och lite vin. Vi var riktigt grymma på frågorna -till och med utan fuskräkning så som att "om vi klarar en fråga de inte klarar så får vi 10 poäng" :)


Fortsatte sen med att spela kort och trots att jag inte vann så blev jag inte så arg och sur :) Fast så kom jag ju inte sist heller ;)


Idag väntar mer tacos. Lagfest ikväll ihop med grumsarna och då står taco på menyn. Blir nog vin där med men inget på spåret. Men någon slags tävling blir det nog. Verkar som att jag har hittat helgens recept här!

Imorgon får det väl bli tacorester och hmm, vad ska jag tävla i? Tv-spel kanske :) Men jag hoppar vinet...

Känns som att det blir en bra helg det här :)

Inga kommentarer: