måndag 16 januari 2012

Skitlöpning och julavslutning

Esse har ju, som jag berättat tidigare, en egenhet att han alltid tar världens löptur efter att han uträttat nummer 2. Det ska hoppas runt överallt i full fart. Idag slutade det dock med en drös med svordomar från matte...

Han fick för sig att hoppa upp på högtalaren.. Som välte... Ner på några rör... Så högtalaren sprack..


Hur lagar man något sånt här då? :S Går det? Suck...

Aja... Jag tänder inte här hemma så länge så syns det inte :P

Nu ska jag ha julavslutning här hemma! Ja inte så att jag kommer plocka undan ljusstakarna eller så. Det är ju så trevligt med lite ljus i fönstret. Men jag ska äta upp de sista dumlebitarna med pepparkakssmak... Därtill sista (nej, vi säger väl näst näst näst näst sista) julmusten.

Inga kommentarer: