tisdag 19 juli 2011

Dagens

Låt: Avenged Sevenfold - Nightmare

Tips: Om du ska logga in på jobbgrejer så funkar inte ditt privata maillösenord... Spelar ingen roll hur många gånger du försöker... Ja och efter 3 gånger så låses kontot... Good to know...

Bild:


4 månader och 12 dagar kvar tills jag får sitta med en golfklubba som drinkpinne igen... Uff, fast inte en sån där drink, den var jätteäcklig :S

Dejt: Tisdag=Frukttvättkväll med Kamelen. Sista innan semestern -hur ska jag klara mig nästa tisdag?!? ;)


Arbetsbelastning: Inte överdrivet stor

Mest uttråkade:


Vill ut från kontoret tack!

Saknade: Communicatorfolket -tomt att inte ha några roliga att prata med...



Ego:


Palle -Jag saknar ditt linne!

Mycket gamla bilder nu... Men jag har inga bilder på jobbdatorn :)

Inga kommentarer: