torsdag 19 december 2013

Länsderby

Efter julmarknaden och ett snabbesök hos Michelle för att kolla hur hon bor nu styrde jag mot Örebro för att kolla på Örebro-Färjestad. Mötte upp Jesper och Emmelie på Marieberg för att fylla på magar, så vi skulle orka skrika under matchen.


Jag har fortfarande inte vant mig vid Mariebergs nya utseende invändigt. Jag hittar nästan ingenting där inne längre...

Dock hittade jag sällskap när jag väntade på de andra två. En isbjörnsorkester!


Har förövrigt en fråga: Är det obligatoriskt för alla större köpcentrum att ha ett silverträd?


Ganska säker på det... De här snygga röda granarna har jag dock inte sett till innan.


Jag tyckte att jag hade pyntat mig fin inför matchen med min matchtröja men Emmelie hade tänkt till ännu mer och hade pyntat sig ändå upp till öronen ;) Det gäller att matcha!


Matchen då?


Förlust, i förlängning... Igen... Tyvärr verkar alltså min förbannelse även gälla på bortaplan. 0 % vinster efter full tid i hallen. Borde inte gått med Emil... 100 % vinster i hallen den här säsongen...

Inga kommentarer: