fredag 17 februari 2012

Karlsson flyttar in version 2

Då var det dags igen! Karlsson flyttar in igen :) Denna gången testade Mimmi och Wilma på att ta tåget hit och det gick smärtfritt. Inga kräkningar och dessutom bara 5 minuter sena!


Jag vet att man kan tro att det här är ett kort taget när de kom av tåget men jag har faktiskt ritat det själv i paint! :-O Jag är ganska bra på paint...

Både mamma och syster hade skickat med pannkakor: Luncherna räddade hela veckan! :D


Fast vi ska visst bli tvingade att dela med oss... Det vet jag inte om vi gillar helt... Sen undrar jag vad Elis har gjort för att fjäska in sig så hos min mamma?!?


Vi fortsatte där vi avslutade sist: Bränna toast! Jag har verkligen världens sämsta brödrost! Den blandar kolbit med inte rostat alls -och det på samma brödbit :S


Sen var det världspremiär! Mimmi testar oboy för första gången! Okej, kanske inte det bästa när man har diabetes... Men vad fasen ;) Lite roligt ska vi ha! :)


Något skeptisk... Men det gick ner :)

För att inte Mimmi ska sakna sin kompis Johanna för mycket så har jag denna gången lånat Tobbes madrass, Johanna. Förhoppningsvis ska hon inte få alltför mycket Johannaabstinens nu :)


Av taktiska skäl valde jag de mest vita lakan jag har... För om man inte ser de vita hundhåren så finns de väl inte?!? :)


Citat från unga fröken Karlsson: "Jag har seriöst sömnproblem! Jag sover aldrig! Men jag är trött hela tiden...".
Gissa vem som somnade efter en kvart i filmen och fortfarande ligger och snusar på soffan ;)

Kan dock vara så att hon bara luras så att jag ska ta kvällskissen med Wilma... Hmm... Slug...

2 kommentarer:

Zäta sa...

Är det en gul häst bakom Mimmi på perrongen?

Ass sa...

Skulle man ju kunna tro... Det är pressbyrån ;)