måndag 1 augusti 2016

Kisalisbesök

På väg hem från semester i Dalarna stannade Lisa och Jonas en sväng här i Forshaga. Onödigt bruna var de efter utlandssemester + en bra svensk sommar.


Jag kände mig blekare än någonsin efter mina 0 soltillfällen än så länge i sommar.


Tyckte det passade bra att spräcka min alkoholoskuld (efter graviditeten) ihop med Lisa så jag hade köpt hem en flaska razz, men vad fasen har de gjort med flaskan? :-O Nu ser det ju ut som någon smirnoffkopia.


Men men, drinkarna smakade som vanligt i alla fall :)


När vi höll på med maten insåg vi att det ju faktiskt skulle bli parmiddag! :-O Uhhh så vuxet och seriöst... Nej, på med partyhattar för att lätta upp det hela lite! :)


Allt blir bättre med partyhattar! :) En bra present från Jocke och Magda.


Det var tydligen alltför länge sen jag smuttat på drickat för det hade hunnit gå ut i datum! :-O Så viktigt att ni provsmakar nu, så att inte även ert dricka blir gammalt! Tänk på att det är rötmånad och allt! ;)


Dagen efter var det tråkväder, så för att underhålla oss "byggde vi pingisrum" på altanen.


Solstolen blev bollstopp vid trappen.


Bordet fick också bli bollstopp, även om det kanske inte var helt nödvändigt vid räcket.


Blev ju faktiskt riktigt bra att spela där och grannen har sagt att vi får låna deras stora bord också om vi vill. Bra med grannar ibland! :)


Fick mersmak minst sagt! Mer pingis åt folket! :)

Inga kommentarer: