torsdag 16 juni 2016

Kliché

Just nu är det väldigt mycket upprepningar: Äta, Sova, Kissa, Bajsa, Äta, Sova, Kissa, Bajsa... Men där mellan varven försöker jag göra alla de där klichéartade sakerna man "ska" göra som nybliven förälder. Kanske inte enbart för att jag vill det just nu, utan för att jag är rädd för att ångra mig senare om jag inte gör det.

Efter sjuttiotolv försök blev det i alla fall en okej familjebild. Hade tänkt mig att hon skulle synas bättre, men tålamodet tog slut hos alla inblandade, så det får duga :)


Tålamod gick också åt för att skapa ett fotavtryck, men det tog slut till handavtrycket när handen knöts om och om och om igen...


Idag har jag och Elly varit och hälsat på yngsta kusinen som var väldigt intresserad av henne, men innan han lärt sig "klappa fint" får han inte klappa som han vill :P


Första lunchen ihop:


Det blir många "första gången"-bilder tagna... För det ska man väl ta?!? :)

Inga kommentarer: