torsdag 18 februari 2016

Roadtrip(s)

Nu är jag och Egil ute och åker igen! :) Göteborg var första stopp men strax beger jag mig vidare mot Jönköping för att hänga med Marie och Oskar. Hockeykväll på schemat ikväll :)

Imorgon ska jag och Marie ta en tur till Ullared (där vi även möter upp Tobbe och Marie). Ja ni läste rätt, Ullared! :) Hoppas det inte är alltför mycket folk, det är nog det jag tycker är det jobbigaste med denna resa... Jag tror dock att jag denna gång kommer handla för mer än den enda gång jag varit där tidigare, när jag handlade för 150 kr... :D Har i alla fall en lång lista över saker som jag kan kika på om det finns någon vettig variant av där.

Ska även passa på att hälsa på Jånas när jag är i Jönköping och sen får jag se vart jag tar vägen. Kanske hemlängtan är för stor, eller kanske det blir en liten omväg över Hjortkvarn på väg hem för i alla fall en fika. Ska dock ut och åka även nästa helg (Mellohelg i Linköping) så det kan vara skönt att vara hemma lite också. Skulle även gärna komma ut på något fiske snart. Känns som alltför länge sedan! Får klura lite på saken...

Inga kommentarer: