fredag 7 augusti 2015

Hemmahäng

Inte gjort så fasligt mycket här hemma, mest bara tagit det lugnt. Strosat runt lite i Forshaga.


Fint längst med älven.


Jo, jag har ju köpt en ny cykel också! Nu är jag, och min kärringhoj, redo för helgens cykelfest och Morran har inspekterat och godkänt :)


Har enligt rapporter från mor tydligen lärt Esse att inte fånga djur och ta in, om man inte kan fånga Batman, då ska man fånga Batman och ta in! Brottslingarna kan dock inte andas ut, för han körde catch and release, så här sover Batman på väggen, snart redo att bekämpa det onda igen.


Mor är inte lika imponerad av fångsten som jag är...

Förövrigt, har jag nu fått mina första soltimmar!


Det tog sin tid, men tillslut kunde jag ta min obligatoriska benbild och skicka till Lisa! :)

Inga kommentarer: