fredag 2 november 2012

Tråkinköp?

Jag är inte särskilt förtjust i att shoppa. Framförallt inte kläder :S Jag vill inte bli påmind om vilken konstig kroppsform jag har och var jag har extrakilon. Vill inte behöva stå och sucka och stöna över plagg som inte passar och/eller sitter konstigt. Byxor som fastnar på vaderna, tröjor som framhäver minsta antydan till bilring.

Därför blir jag ganska lätt tråkig i mina inköp... Går till samma butiker där jag "kan storlekarna och formerna". Samma sorts kläder varje gång...

Som idag... Tada!


Men, har inte du en sån där tröja redan? kanske du tänker nu... Jo, fast den är ju lila ;) Men okej, leggingsen har jag precis likadana innan... Fast numera modellen urtvättade delux.

Aja, tråkiga inköp, men jag är ju ändå nöjd när jag går hemåt. Då kanske det inte är så illa ändå?! :)

P.S. Hoppas att ni ser att jag gör en Robin och har med fingret nere i högra hörnet ;)

Inga kommentarer: