tisdag 6 november 2012

Kaka på kaka

Bra dag idag tävlingsmässigt! Vunnit två tävlingar och därmed inkasserat två flaskor vin och en perfekt middag.

Perfekt middag... Jag tvivlar starkt på att det kommer vara min definition av en perfekt middag, men det blir nog bra ändå :) Eller blir det tacos tror ni?!? ;) Nej okej, tacos kanske inte är min perfekta middag (även fast det är fasligt gott) men det är i alla fall inte att gå ut och äta. Det är hemma, fast man slipper laga, plocka fram och diska och sånt. Så ska det inte vara sånt man behöver peta bort i maten som en kräsen som jag ofta får göra... Nej, som sagt, det är nog ingen perfekt middag i mina ögon som jag har vunnit ;)

Hur skulle er perfekta middag se ut?

Ska förövrigt ut och käka med jobbfolk idag. Inte helt kry än, men det får väl gå ändå.

På tal om jobbfolk och äta så blev jag bjuden på fika idag på jobbet. Trodde först det var leverpastej de hade haft på pepparkakorna men det var pepparkaksdeg. Det ser ju faktiskt ganska gott ut och tanken är ju god...


Dock så smakade det inte så där väldans gott ihop :S Märkligt... Det är ju samma sak... Men jag åt i alla fall upp pålägget :) Det är ju alltid gott!

4 kommentarer:

Michelle sa...

Åh vad gott! Hoppas verkligen att de har pepparkaksdeg i det här landet annars vet jag inte vad jag gör..
I skolan på rasterna köpte vi ganska ofta var sin rulle skogaholms och åt rätt upp och ner :D

Ass sa...

Om inte får vi leverera ner även det :)

Fy fasen, era magar måste ha bubblat! :D

Lisa Eriksson sa...

God middag...
Håller med. Kan funka bra hemma med!
Men tycker nog ändå att det är lite lyxigare (=godare?!) att gå ut och äta.

Ass sa...

I sådana fall ska det vara Kronkstyle: Att man har betalat innan så det bara är att dra sen ;)