fredag 24 augusti 2012

Svart och rött

När jag hade kommit några mil på väg mot Linköping insåg jag att jag inte hade med mig någon varm långärmad :S Lite dumt om man ska vara ute en hel dag kanske... Även om en röd teddyväst värmer en del.

Så jag tänkte: Jag stannar på stadium vid Marieberg! Då slipper jag gå in på köpcentrumet också bland allt folk. Slugt!

Jaha! Det var igenombommat. De flyttat :S In på köpcentrumet dessutom så jag kom inte undan... 

Aja, så mycket folk var det inte så jag överlevde :) Men fy vad folk pratar fult här :S Jag hoppas så innerligt att jag inte låter sådär :S

I alla fall så hittade jag en svart hoodie och passande nog hade den röda detaljer :) Ja för kläderna vi har imorgon är ju svarta med röda revärer. 


Insåg även att mitt mobilfodral matchar kläderna :)


Man vill ju vara fin på svartan ;)

Inga kommentarer: