måndag 4 oktober 2010

Torsdag?

Det är nästan så att jag kan tro att det har varit torsdag idag -vilken %%#"#"#%#"/&¤#-dag!!! Sämsta i mannaminne -eller i alla fall sen jag flyttade till Sverige igen. Jag har nog inte varit sur ordentligt sen dess...

Idag i alla fall så gjorde jag en skoglund och slet loss kanten på leverpastejsförpackningen... Fick bända mig in i den -Redan här borde jag förstått att det skulle bli en rutten dag...

Kom till jobbet: nya jobbdatorn död -den hittar inte diskarna :( Va fäääääen... Helt fel vecka för det! Har massvis att göra och har inte tid för strul :S

Knatade hem: Hade fel version av program på datorn för att kunna jobba -tog en halv evighet att få hem pga mobila bredbandet. Allt gick ofantligt segt och sånt som kunde gå fel gjorde det...

Ingen kanelbulle har jag fått idag heller...

Träningen gick värdelöst. Kan ju försöka skylla på nya klubban men jag var inte fokuserad. Lyckades även sträcka röven :S Men det är inte så farligt i alla fall!

Dock 2 bra saker idag:
Min nya tv har kommit :D
Jag ska nog testas som center igen i laget :)

Mitt ruttna humör har dock gjort att jag inte har haft lust att skriva om NGGW -men det kommer :) Bilder kommer också -ska bara ha lite tid, vilja och inspiration :)

Inga kommentarer: