lördag 15 augusti 2009

Shopping

Dag: 28
Antal mil: 381
Plats: Örebro

Mor har gått några veckor med trasiga glasögon och trots protester om att det absolut inte var nödvändigt så tog vi ett stopp i Örebro igår för att fixa dom -Det tog kanske 3 minuter inne hos optikern. Åhh, vilken uppoffring att stanna där :P

Har under min roadtrip lyckats tappa bort en tröja :( En perfekt slit och slängtröja dessutom... Den har dock blivit lokaliserad nu till Lidköping (så det blir väl en liten omväg imorgon för att hämta den) men ändå tänkte jag att jag behövde köpa en ny! :) Kan ju vara bra att ha om man tappar bort en igen :D Hittade dessutom lite mer kläder... Oups...

Efter 40 minuter sa mamma: Ska du inte spara lite pengar så du kan handla nästa gång du kommer hit också :) Men såååå mycket hade jag faktiskt inte handlat för... :) Dessutom så hade jag ju pengar "över" efter att Lisebergsturen blev inställd :D

Inga kommentarer: