tisdag 4 augusti 2009

Måndagsfest

Dag: 17
Antal mil: 218
Plats: Pålsboda

Alla vet vi väl att måndagsfester är de bästa? Hmm, eller hur var det nu? Jag åkte i alla fall iväg till Pålsboda för att roa mig med Cromen, Pierre och co igår. Vi körde träningsmatcher inför kubben där vi krossade Piraterna med 2-1 i matcher ;) Får öva lite mer innan det blir turnering på lördag... Jag måste minska ner antalet ballongkast :S

Palle -du kastar väl med vänster hand? Annars får du inte vara med! :P

Satt uppe hos Crom och Jennie och ljög innan vi tog oss en tur till Pingo -Han svarade inte på facebook, inte på hemtelefonen och det var helt mörkt -men vi plingade ändå på :) Väckte honom nog bara lite ;)

På efterfesten blev det matlagning och Crom vet allt hur man steker hamburgare: Man måste ha smör först! -säger han och häller i smöret... i pastavattnet :D

Avslutade med lite soffbrottning och Mamma Mia -i brist på annan musikal...

Oturligt nog mådde jag lite dåligt på kvällen :S För mycket fest kanske... Hmm... Får ta det lugnt några dagar nu så jag är stark inför kubben och parken :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallåååå...jag är vänsterhänt!! vad tror du?! ;)

/PÅÅÅL

Ass sa...

Då får du vara med ;)