torsdag 16 april 2009

Evil inside

Kanske inte kommer som en chock för alla (inte ens för mig själv :P ) men idag reflekterade jag över hur ond jag är... Förstå så hemskt om någon kunde läsa mina tankar! :-O Nej fy... Fast, kanske inte är sååå ond -inte så att jag säger elaka saker till folk, utan 90% stannar i min skalle och 10% avreagerar jag mig om till Lisa. Ja inte så att de övriga 90 procenten är om Lisa då :D Men ni förstår säkert... 

Men seriöst, jag tänker och kommenterar/sågar allt och alla inne i huvudet... Mycket ytliga saker -pinsamt nog... Men hur svårt ska det vara att ha i lite vax i fluffet, ta en dusch, tvätta tröjan, fatta att du är för tjock för de där byxorna osv. För att inte tala om när jag kör bil. Alla andra kör som idioter och borde inte ha körkort eller ha cykelförbud. Jobbmässigt ska vi inte tala om -där är jag bäst och alla andra suger och det är aaaaaldrig mitt fel om det blivit fel... Såga såga såga... 

Så idag fick jag i alla fall dåligt samvete och kände mig som en dålig människa som inte såg något positivt hos andra. Okej, kanske lite överdrivet nu... Men men... Sen tänkte jag så hemskt det vore om någon kunde läsa mina tankar... Funderade lite på om jag skulle vilja kunna läsa tankar och kom fram till ett enda svar: NEJ!!! För jag är ju egentligen inte bättre än andra (även om jag vill tro det ibland ;) ) -vad tänker då andra om mig?! För jag tror inte att jag är ensam om "onda tankar". Usch, jag vill verkligen inte veta! Jag vill verkligen INTE kunna läsa tankar... Lyckligt ovetande tror jag det kallas ;) 

Så imorgon är det väl jag som plockar fram min present från G och står för hur jag är... (en pin med texten evil inside i samma stil som intel inside)

Men jag gör ju faktiskt inget elakt -inte så att jag förstör för någon för att jag tänker att personen borde ta en dusch? Kanske det istället är elakt att jag inte kommenterar det? Kanske inte personen vet om att den stinker? Hmm... Evil hur jag än gör :S :P 

För att inte dra ner på stämningen helt så kör vi en länk till det här klippet igen där Eckbo kommenterar handboll. Det är bland det roligaste jag någonsin har sett/hört. "Det är MÅÅÅÅÅL, där scorer Norge... Detta ska danskorna få svårt att ta igen..." :D

4 kommentarer:

Z sa...

Du kanske vill proa på mitt jobb? Allt-kan-vändas-till-något-positivt-jobbet? :-)

Ass sa...

Tror inte min själ skulle klara av så många solstrålar på en gång :P

Lisa Eriksson sa...

Tror inte det bara är du som är kritiskt... Men finns säkert olika grader - du kanske ligger i topp - är ju bra att vara på topp :)

Ass sa...

Top noch?!? :P