söndag 1 februari 2009

Salmonella ;)

Honey -I'm home! 

Urk, uff, blöö och stön... Trots tidig hemgång igår så mådde jag fortfarande röv imorse. Insåg då att det enda som skulle kunna rädda mig var att stoppa fingrarna i halsen :S Inte så lockande men om jag skulle ha någon chans till matintag så var det så det fick bli. MEN om man knappt har ätit alls dagen innan så är det inte det lättaste... Spottade ur lite vattensörja (trevligt att få läsa om va? :P ) och gav sen frukostbuffen en chans. Två skedar youghurt och några gurkskivor blev det -woopidoo... Jag har nog salmonella precis som Tobbe tror att han har :P Hehe, nejdå, så illa är det inte (för någon av oss), men ibland känns det lite så... 

Efter en vild busstur med mycket tutande (han var helt galen chauffören!!!) kom vi fram till den sunkigaste flygplats jag varit på :S Uff... Vaddå taxfree?

Först fick jag inte checka in två kollin om jag inte ville betala extra -och det ville jag inte och eftersom väskorna är ganska små så tänkte jag att jag tar den ena som handbagage -smart. Dock tog jag den som jag hade alla toalettartiklar i -INTE smart... :S Men jag lyckades smila mig igenom mina toalettprodukter efter att ha blivit tvungen att visat upp dom. 

Sen nästan 3 timmar på ett kallt stengolv (för det fanns för få sittplatser i sardinburkshallen)... Ingen hit... Urinvägsinfektion på g nu då kanske?

Somnade på flyget innan vi hann lyfta och vaknade upp först när det sa PLING... Skönt! 

Nu blir det soffläge... Men varför har jag inget gott hemma? Tänk om man hade glass... Det vore lent, kallt och gött för halsen... Mmm...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får komma till Linköping, här finns glass i överflöd

Var det en bra resa då?

Michelle sa...

Du gissa vad jag gör ;)

ÄTER GLASS!:D:D:D

Ass sa...

Anna -Trots att man är sliten så var det en mycket bra resa :)

Michelle -NU var du elak!!!