måndag 23 februari 2009

Dagens 5-i-topp

De fem hetaste låtarna idag (och nej jag menar inte då de fem hetaste NYA låtarna, utan bara de hetaste hemma hos mig):

När hemlängtan faller på så passar denna bra. Ofta spelad vid webbordet på linköpingskontoret... Saknar er (och lysmelk ;) )!!!
-Manamana

Pratade med Toppe på msn och han hade en Helloweentröja på sig så jag blev inspirerad att dra några pudelrocksklassiker. 
-I want out!

Dagens softis... Snyft...
-I got a reason to cry!

Vad vore en topplåtlista utan Guns? Live från Rio fick det bli... Holmudd nöjd?
-I'm not the only one, with whom these feelings I share...

*trumvirvel*

Såg orden: "It ain't no big thing" på Ballons msn och först kunde jag inte komma på vilken låt det var ifrån. Fick tänka ett bra tag innan det ploppade upp men då blev jag glad :) 
-Come on pretty baby kiss me deadly! 

4 kommentarer:

Torbjörn sa...

Kiss me deadly är ju iofs bättre med Lita Ford...

http://www.youtube.com/watch?v=ZGmNCivKdNw

Takida är ju...väldigt mainstream och tråkig...lyssna på Freak Kitchens Breathe om du vill ha en fin snyftsång :-)

http://www.youtube.com/watch?v=FMjUczGM5p8

Ass sa...

Lyssnade även på Lita Fords igår men kom fram till att Randys version var bättre även om Litas var... Hmm.... Underhållande :)

Jag lyssnade på Takida (tack vare Holmudd) innan de blev kända faktiskt -Nu är det nästan pinsamt att gilla dom :S

Gillade din snyftis!

Anonym sa...

har faktiskt (tro det eller ej) haft fullt upp o halkat efter med läsningen. Skönt att hitta ett sånt här guldkorn!! All cred till dig Ass! Har kollat på guns videon om o om igen nu ett tag. Man ser att publiken kanske är så i extas som kan förvänta sig till en sån topp låt, men svaret är ju helt enkelt att Use your illusion I, som Dead horse är med på, ännu inte var släppt när dom gjorde detta framträdandet... Känner att jag har gett dig en del bra influenser!

Ass sa...

Hehe, du är inte bara dålig :P