torsdag 11 september 2008

Ingen flårballe

Igår åkte jag glad i hågen till Tönsberg för att äntligen få spela lite innebandy :) men vad möts jag av? En tom hall! Inte en kotte där :( Buuuhuuu... Jaja, det var väl bara att åka hemåt igen... Surt! Ska säga till tränarn att han måste höra av sig om det inte blir träning, sååå kul är det inte att åka 9 mil i onödan. (Även om jag gillar att åka bil då)

Men men, det blev soffhäng hos Tobbe istället, inte så illa :) Lyssnade på fotbollen och kollade tv. Svårt att göra två saker samtidigt så det kanske mer blev kolla tv än lyssna på Fylle-Ralfs kommentarer om hur långsamt domarna springer.

Gjorde en mycket viktig sak i huset igår: Satte alla kanalerna på "rätt" plats! Gäller att ta de viktiga sakerna först tycker jag! :D Hittar dock inte svt2 och nrk2 men det känns som kanaler jag kan vara utan :P Kollar nästan bara på tv3 och disneychannel ändå ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Sånt där är viktigt :)