onsdag 10 september 2008

Flytt

Igår kom då möblerna! Woopidoo!!! Ja och inte kunde jag ju hålla mig från att köra dit alla andra saker (från lägenheten här) också trots att jag fick packa i plastkassar i brist på lådor :D Så nu bor jag i mitt hus med havsutsikt! Ja faktiskt så kan man se havet, om än väldigt lite ;)

Men holabandola så mycket grejer jag har! :-O Måste försöka rensa ännu mer! Inte för att det inte får plats men för att det inte finns någon anledning att ha massa saker som man inte använder... Men jag skulle väl tro att det blir som vanligt... Någon provisorisk lösning "Det får stå här sen så tar jag det en annan dag" En dag som blir många månader fram... :) Haha, ibland känner jag mig själv lite för bra :)

TV:n funkade! Vilken lättnad! Hur skulle jag annars överlevt utan både TV och Internet igår? Hade ju inte funkat! Man behöver lite bakgrundsljud när man packar upp och donar. Nu ska jag bara beställa bredband då...

Men det finns mer saker att se fram emot: Idag börjar innebandysäsongen :D Ja, eller säsong och säsong, försäsong kanske man får kalla det. Hmm, jaja, första träningen för hösten kanske är bättre uttryckt. Jaja, skoj ska det i alla fall bli! :) Får bara hoppas att jag kommer från jobbet i vettig tid.

Är riktigt glad nu faktiskt! :) Allt känns bara så bra... När kommer nästa smäll?

Inga kommentarer: