onsdag 5 mars 2008

Uttråkad

Nu är allt (som jag kan) egentligen fixat i lägenheten. Skulle väl kunna dra ett varv med snabeldraken men jag väntar med det till imorgon. Kanske ska ta en tvätt då med så att jag har något att göra. Fy så uttråkad jag är... Inte ens tv:n kan jag roa mig med eftersom den vägrar hitta kanaler och folk är verkligen osociala här. Hittar på värdelösa ursäkter för att inte umgås känns det som, eller så är det någon anledning som jag inte förstår. Ska ta tag i att skaffa nya bekanta här. Kikar lite på innebandylag, några kanske i alla fall tränar än så man kan komma i kontakt med lite folk. Annars får jag väl dra ut på krogen i helgen och kolla läget :) För det skulle ju inte kännas alls patetiskt att gå ut själv eller så, åhnej! :D

Weeehuu, under tiden som jag skrev kom Steinar och fixade både tv, handdukshängare och tog ett nummer för att beställa ny lucka till frysen. Anledningen till att jag inte hittade några kanaler var för att jag inte sökte på svenska kanaler... jag som trodde att jag var i norge och borde söka på norska kanaler... :S Ska även fixa draperi från taket så att jag kan stänga in sovdelen, då kanske jag kan börja sova lite bättre! Nu ska jag bläddra bland kanalerna, tror jag har disneychannel... gissa om jag är lycklig!? :D

1 kommentar:

Theo sa...

Sociala människor finns det gått om i Oslo så det är bara att komma hit!