lördag 8 mars 2008

Fyllesamtal

Hade råkat somna lite i soffan när telefonen ringde. Schocke pock stod för samtalet: HALLÅ ELLER!!! Är du nå gooooo eller?! Haha, ett samtal som börjar så är ALLTID ett bra samtal :D Jag skrattade så att jag grät när vi spekulerade i vad man kan göra när man känner sig ensam på kvällarna. Vi kom fram till att vi ska börja spela plockepinn mot varandra i webkameran, strålande idé! Jocke hade smakat lite på ölen "bara så den inte blir för gammal" -ja och det förstår man ju att han inte vill vara med om! ;) Han berättade även att han i helgen ska spela hockey med jobbet, det är något jag gärna hade sett :D

Nästa samtal kom från Lisa. Det startade mer: Heeeeej *fniss fniss fniss* :) Hon hade varit och fikat med Sofia och Anna P men jag tror det blev mer rödvinsdricka än just fika ;) Mycket fnissande senare la vi på. Bara 3 veckor kvar sen är hon här :D

Håller på och försöker installera så jag kan föra över bilder till den bärbara istället, det går ju inte bara bra kan jag lätt konstatera... Elektronikens under är mig ett enda stort undrande... :S

P.S Detta är mitt 100de inlägg :D Det ska jag fira imorgon ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, plockepin via webcam.. Det är grejer det :)

Det var gott fika vill jag lova :P