torsdag 17 mars 2016

Vårtecken

Tussilagos och rinnande näsor i all ära(?), men det är på bilen man verkligen ser att våren är på g :P


Undrar om jag kan få katterna att lära sig torka av sig på hallmattan innan de kommer in...

Hockeyslutspel är ett annat tecken men jag fick en dålig start. Matt efter en dags fiske sov jag bort de två första perioderna och vaknade först till tredje när det redan stod 3-0. Aja, hämtade upp i sista, så vänta bara till lördag när jag är vaken hela matchen ;)

Annars då? Hittade en tjusig(?) skylt på Wåxnäs... Anders körv! Det du!


Efter att ha vårstädat hela huset har jag börjat gå loss på diverse röriga förvaringsställen i huset för att få bättre ordning och inte bara kaos bakom stängda dörrar/luckor/lådor. Förstår inte att jag inte i alla fall fixat kökslådorna tidigare med avdelare... Hur stod jag ut innan?!?


Har "några få" ställen kvar nu bara... Men men, det går framåt i alla fall :)

Inga kommentarer: