söndag 29 november 2015

Fylla år

Har haft ett fasligt bra födelsedagsfirande nu i två dagar. Startade med paket och frukost på sängen :)


Jag kanske har lite udda önskemål när det gäller frukost, men pepparkaksdeg är ju så gott! :)


På dagen blev det tårtbakande, men jag får erkänna att tårtbotten "fuskade" jag med...


Jag är ju ingen gräddätare, så jag kör med vaniljvisp istället. Lite kladdigare, men mycket godare! :)


Till kvällen fick jag finbesök och det blev hockey, tyvärr inte med rätt resultat, men fasligt kul med pajasgänget på besök :)


En av de bästa sakerna med att fylla år är ju att man får tårta till frukost dagen efter :P (Den observanta kanske även ser den tjusiga Burger King-kronan jag fick i present ihop med massa toapapper av pajasgänget :D )


Tog det lugnt framför vinterstudion i väntan på nästa tårtkalas ihop med Patrik, som fyllde dagen innan mig, och Elis familj.
Ibland räcker inte mitt knä till åt alla katterna så det blir först till kvarn. Trots att Esse försökte stirra bort Grisen fick han snällt lägga sig bredvid så länge i väntan på sin tur.


Hade såklart julpyntat inför min födelsedag och fick denna snygga pingvin i present som nu utökar min samling av prydnader. Det är ju så mysigt med "julljus" :)


Fick fasligt mycket av det jag önskat mig och är oerhört glad för det. Sen kanske jag inte bara önskade mig så mogna saker...


Här ska byggas och pysslas! :)


Annars då? Köpt mig en back julmust :) Det behöver man!


Tänk om de kommer sluta med glasflaskorna framöver... :S Hemska tanke...

Inga kommentarer: