fredag 25 september 2015

Tårtkaos

Jag har köpt en för liten väska för en längre trip till Hjortkvarn. Typiskt! :( Jag som tyckte jag tog i med min nya väska...


Fast, när jag väl tagit ur alla skorna och tagit dom separat var det inget problem... Märkligt...

Är till Hjortkvarn nu alltså och började besöket med att fira Kim på sin 12-årsdag. Det här med att ta tårtbitar enligt en viss ordning/form är visst ingenting vi Karlssons är så bra på...


Jesper är nog stolt över den tårttagningen samtidigt som Jocke gråter en skvätt...

Efter alltför mycket fika (som sig bör i Hjortkvarn på kalas) spelade vi några omgångar med Kims nya spel, Vem där?


Blev dock lite kaos även där när vi skulle köra sten-sax-påse om vem som skulle börja och Kim slänger in en pistol i det hela. Så numera heter det sten-sax-påse-pistol!

Inga kommentarer: