torsdag 1 december 2016

Födelsedagsfirande

Finns många trevliga saker med att fylla år. En är att man får välja tårta och då blir det gräddfritt här :) Vaniljvisp blir visserligen rinnigare, men såååå mycket godare!


Sen får man nyponsoppa och banan till frukost :)


Det är lika mycket standard som att man får en chokladadventskalender och en vanlig kalender från mor!


Blev glatt överraskad, trots att det stod på önskelistan, när jag fick bajstofflor av Elis :D


Fick även bland annat en legokalender. Skönt att man kan bli äldre utan att växa upp :)


Som en bonuspresent fick jag vara hundvakt till Mattis, ni vet han som jag hade hand om till och från för något år sedan. Då var han dock långhårig istället för nyklippt som nu. Tyckte han var mycket mysigare så här och trevligare att kunna se ögonen och öronen på honom :)


Fikade i omgångar mest hela dagen och avslutade kvällen med en tur på julmarknad här i Forshaga. Kallt men ändå trevligt att få lite julstämning!

4 kommentarer:

Ass little helper sa...

Grattis i efterskott, grymt snygga tofflor, försökte hitta dem online i storlek 46, så man kunde köpa likadana, men gick bet på det dessvärre.
Blir det ingen julkulskalender i år förresten?

Anonym sa...

De är lite små till och med för mig (one size) och mina 39or, så det kan nog bli klurigt, om de inte finns på något mer ställe vill säga.

Nej blev tyvärr ingen i år. Fanns inte tid och ork riktigt, men vi hoppas vara tillbaka nästa år :-)

Ass little helper sa...

Attans, kände att jag hade varit i topp denna gång, oavsett inriktning, alternativt varit lika usel som vanligt :-)
Men då inväntar vi december 2017 då helt enkelt, ett helt år visare än idag.

Ass sa...

Haha, såklart du hade varit i topp! :)