tisdag 22 november 2016

Ellys rum

Har insett att om jag vill ha kvar mina pocketar i samma skick som de är nu, så får jag ta och flytta undan dom ett tag innan kladdiga och brutala fingrar får tag i dom. Med andra ord har de nu packats ner.


Känns tråkigt att inte "kunna" ha dom framme, men men... Om några år så!

Har möblerat om en del och hennes säng har fått flytta in från vårt sovrum, så nu sover hon i sitt egna rum om nätterna.


Har dock kvar gästsängen ett tag till. Är ju smidigt att ha ett gäng sovplatser redo när det kommer folk. Kommer väl behöva barnsäkra lite mer framöver. Jag tvivlar på att en fotoram får stå i fred i den där höjden till exempel...


Har ställt in några av våra gamla leksaker och ett gäng med böcker. Större delen av lådorna är dock tomma, men jag misstänker att de snart kommer fyllas... Alltför snabbt dessutom :)

Här är några av mina gamla godingar. Känner ni igen dom? Haft likadana själva kanske?


Andra bokhyllan är snarlik, men där har istället duplot fått flytta in.


Jag är ivrigare än Elly att få börja leka med det :P


Känns som att det här blir bra för nu i alla fall. Antar att man kommer ändra många gånger om efter hand :)

Inga kommentarer: