onsdag 29 januari 2014

London, Del 10 - Shopping

Jag åkte inte till London för att shoppa (jag ville mer se och uppleva saker) men hängde ändå med "in till stan" för att gå en del i affärer. Elis fångade en schysst spegling där förövrigt.


Det fanns dock saker som jag blev sugen på att köpa, så som denna snögubbströja! Den kan jag tänka mig hade gjort succé på julafton :) Den hade dock varit för varm då med allt folk så jag skippade att köpa den :S


Denna pingvindräkt ville jag verkligen ha! Tänk er, en onepiece som är som en pingvin :D Jag var dock för lång :( Det grämer mig fortfarande...


Denna tröja övervägde jag länge att köpa trots att den skulle bli för varm på julafton. Så rolig :D Med blinkande nos och allt! Istället köpte Elis den till Hanne, hon blev nog glad... :P


Det blev inte direkt nyttig mat på resan... Men har man semester så har man :)


Jag hade gärna gått på någon mer musikal, men det får väl vänta tills nästa gång. Les Miserables har jag dessutom redan sett, men det var ju länge sen... Mamma Mia kan jag också tänka mig är skoj att se, speciellt i London :)


När vi kom fram till Piccadilly hade det redan blivit mörkt, men det gjorde bara bilderna på reklamen snyggare :)


Kanske även bussarna blev rödare?!


Vid Piccadilly ligger en av mina få favoritaffärer, Lillywhites.


9 våningsplan med sportartiklar, kläder och skor :D


Därifrån fick faktiskt en tröja följa med mig hem. Ja för jag har ju inte så många munktröjor för att ha i soffan om kvällarna sen tidigare... Hmm...  Aja, den var i alla fall billig :)


Marie shoppade så mycket att vi fick ta en extra tur till hotellet för att lämna kassar innan kvällens aktivitet, en tur till min gamla stampub :)

Inga kommentarer: