söndag 27 oktober 2013

Uppstoppad katt?

Mitt sista "måste" för helgen var att hämta ut min vinst i Friska Karlstad, så nu är jag en buff rikare. Inte för att jag riktigt förstår alla sätt att bära den på... men men, sköna är de.  :)


Efter det hade/har jag bara roliga saker framför mig. Först ut: Hämta Michelle och Franziska vid tåget. Besök! Jag gillar besök! :)

Åkte hem till mig för att lämna grejer. Presenterade dom för alla mina djur. Levande som uppstoppade. Franziska var förvirrad, tittade på Ronny: -Lever han?
-Nej, han är uppstoppad.


Lite senare satt hon länge och tittade på Esse: -Är den där uppstoppad?
-Nej :D
-Men varför rör han inte på sig då?!?
Han är inte så aktiv min katt... :)

Sen har vi lekt med ipadens kamera (igen). Jag vet att jag är så mycket efter gällande sådana här bilder... Men de är ju så roliga :D Så jag bjuder ändå på de "bästa" :)

My name is Unibrow...


Anna-Panna!


Bara en öga!!!


Ett flygande huvud!


Den uppstoppade katten med mininos:


Paddan:


Redo för tandläkaren!


Sen, förlåt Elis... Men jag kan bara inte låta bli! Lika som bär:


Dick Axelsson & Elis Wessmark

Nu sitter jag och väntar på att musikalen som mina besökare är på ska ta slut. Då väntar tacos (på en söndag!), film och godis. Tror på en bra kväll!

Inga kommentarer: