onsdag 11 september 2013

Godsaker och småpengar

Hotellfrukost. Trevligt, även fast jag saknade fruktsalladen... Men jag gjorde som vanligt inga utsvävningar ;) En sak har jag väldigt svårt att förstå! VARFÖR är glasen så himla små?!? Det är väl väldigt ofta som man varit på någon happening när man bor på hotell?! Då är man ofta fasligt törstig dagen efter... Dessa miniglas räcker ju inte till alls! Jag brukar dricka ett glas direkt där man häller upp juicen. Sen tar jag med två glas till bordet och jag får ändå gå och fylla på.... Tjänar de verkligen så mycket på att ha små glas? Finns ju inget hotell som har större glas... Finns det någon lag emot det?! :S


Promenerade runt en sväng på stan i jakt på godis. Vatten - städerna blir så mycket bättre med vatten!


Hittade den nya pollysmaken, med bilar. Åh, polly! Va gott! :) Mumsade godis och låg i sängen och kollade på film tills Lisas tåg skulle gå.


Då knatade jag till Marie som stod vid spisen minsann!


Det bjöds på pannkakor :) Dessutom bjöds det på Ellingtonmys. Tackar tackar! :)


Innan jag lämnade Jönköping tog jag en sväng till Jånas och Madde för att tacka för gårdagen. De skulle precis öppna mitt och Lisas paket så det tajmade jag bra :)


Vad var det då i detta tjusiga paket som var mjukt men ändå ordentligt tungt?


Inte helt enkelt att ta sig in i...


De hade enbart önskat sig bidrag till bröllopsresa, men det är ju inte så kul att bara ge ett kuvert med sedlar i... Så istället hade jag mosat paketet fullt med papper och småmynt :D


Man ska inte vara alltför snäll... :P

2 kommentarer:

Hanny Montany sa...

Vilken jäkla hållning jag har! Hahahaha!

Ass sa...

Måste vara att du är så ovan vid att stå vid spisen :P