söndag 10 februari 2013

Bonnie Tyler, Macarena och mycket hud

Lagfest igår som sagt. Det var en något udda upplevelse... Jag vet inte helt hur jag ska lyckas beskriva det... Men för att ta några grejer från kvällen:

Vi sjunger självklart allsång till Bonnie Tyler - Total eclipse of the heart! Det är ju ändå vår låt! :)

Vi dansar inte alls lika självklart Macarena! :-O Först till instruktionsvideo så att vi ska lära oss den rätta ordningen och sen till låten... Otippat!

På tal om tipp så vägrade en av killarna ta fler än 3 ölshots. Nu är jag mätt -vad fasen är det för stil?

Sen fick pojkarna för sig att klä av sig till bara kalsongerna... Varför? Ingen aning.... Det är ett stadie av festen som jag inte helt förstår... Men det resulterade i alla fall i en bättre lagbild än vår gamla :D


Ja, och ni ser rätt. Det är röda handavtryck de har på kropparna efter att ha snärtat varandra... Manligt antar jag?!? :)

P.S. Hoppas ni är mer nöjda nu. Ni önskade ju mer hud i bloggen :)

Inga kommentarer: