måndag 18 april 2011

Var är ungarna?

Först och främst: Det kommer om guldfirandet på stora torget och linköpingsturen men idag har jag varit upptagen med att inte göra ett skit :P

Besiktigade bilen idag utan problem så nu kör jag lagligt igen :) Eller ja... I alla fall på den punkten :P

Men det är en helt annan grej jag tänkte avreagera mig på ikväll: Jag fick nämligen post idag -från en filmklubb, med erbjudande att gå med i deras barnfilmklubb... Det var bara att välja ut 6 filmer och betala för 1, fylla i sina barns namn och ålder och skicka in... Varför har jag nu fått detta? "Nu är hon så pass gammal att hon borde ha fått barn?" Hmm... De borde väl kunna hitta/köpa adresser till folk med barn och inte bara skicka random?! Humpf...

Annars då?

Sugen på mer ledigt. Helst nyss!

Rätt glad ändå :)

Flummade loss i paint idag och gjorde två fina porträtt på Lisa och Elis ;) (Jobbmotivationen var låg idag ja...)

Rosaälskande Legolas-Lisa med vårrosa näsa, intersporttofflor och sina slampiga strumpbyxor sjunger singstar och utför americanodansen
Fotograferande hästpojken (se bara på t-shirten) med trasiga jeans och alltför mycket skägg poserar nöjt med sin senaste fångst (art oklar) och sina båda katter, Morris och den något rundare fiskälskande Grisen

Tror Jocke är stolt över mig ;)

Inga kommentarer: