torsdag 30 september 2010

Beställt!

Oj, idag har jag shoppat loss ordentligt! :D Vilket fint vardagsrum jag kommer få ;)

Då min tjockis gått i graven -eller snarare fått ta en tur ner till källaren för att jag inte orkat ta tag i att ta reda på vart den ska kastas (bekväm!) -så är ju ny tv ett måste! En 42tums LG bidde det -blir nog bra...


Min dvdspelare har jag tidigare kastat för att jag blev förbannat på att den vägrade släppa ur något ljud -så det var dags för en ny där med. Men ååååååh nej, inte kunde man bara köpa en blurayspelare -nej tydligen skulle man ha en ps3a... "Jaha" -sa jag och beställde!


Fick då veta att det gick ju verkligen inte för sig att bara ha en vanlig dosa om man skulle ha den till filmtittande -så det var bara att beställa en fjärrkontroll också...


Sen är det ju det här med ljud... Är ju roligare att kolla film om det låter lite... Så då bidde det en förstärkare med:


Här är jag ganska borta -har ingen aning om vad som är bra -jag bara nickar och håller med och beställer ;) Onkyo... Aldrig hört om... Men det blir bra :) Ja och några högtalare skulle jag också ha är klart.


De hette något med Magic -det kan ju bara vara bra :D Får se om jag bygger ut med fler senare... En sub till grannarnas glädje? Kanske... Kanske inte... ;)

Ja sen blev det lite sladdar och sånt skit också...

Stort tack till Linus som guidat mig genom teknikträsket! Ja och eftersom det är ditt fel att jag beställt är det du som får sätta ihop allt ;) Grattis! :P

2 kommentarer:

Lollo sa...

Oj oj oj vad du har shoppat! Vadd kul att få ALLT nytt!

Hahahaha rätt åt den där Linus att han får koppla in allt ;)

Ass sa...

Kände att det var dags att uppdatera teknikbiten i hemmet :) Men mitt nintendo 8-bitars får vara kvar ;)