lördag 10 oktober 2009

Lite svinn får man räkna med

Jag är för gammal för tvådagars -men vägrar inse det -så ikväll kör vi igen! ;)

Gårdagen då: Pizza, alkohol och wii på jobbet. Riktigt trevlig och skoj :) Hade dock lite otur med mina groggar...

Grogg 1: Stein-E tyckte visst inte jag behövde mer att dricka så han tog och kastade glaset i golvet -men inget kalas utan kras heter det ju...

Grogg 2: Trots varningarna om att man inte ska ha saker för nära när man spelar wii så ställde jag min grogg på bordet... Mitt i pingismatchen smockade jag till både bollen och glaset -så det blev att blanda en ny...

Grogg 3: Många viljor över vad som skulle spelas på min dator igår och slagsmål om tangenbordet ledde till att grogg 3 hamnade i tangentbordet...

Ändå lyckades jag bli ordentligt dragen...

Inga kommentarer: