fredag 17 oktober 2008

Oplanerat och planerat

Efter jobbet idag har jag ännu en helt oplanerad helg framför mig. Eller tanken är att jag ska dona med bilen (visst låter det manligt ;) men jag menar bara byta däck, tvätta och städa) men så mycket mer har jag inte tänkt ut. Andra helgen på rad som är sån... Skönt :) fast också lite tråkigt :(

Har nästintill bestämt mig att det blir Linköping nästa helg! :) Det är en bra innebandyhelg och kanske kan man hinna med lite fest också?! Tänkte tagit med mig Tobbe men han skulle visst till "tjejen". Jag hatar tjejer... De tar mina vänner ifrån mig... Buuhuu!

2 kommentarer:

Tomas sa...

Grymt, är du där tidigt så kanske du kan lyckas se Randys spelning på Skylten på fredag.

Ass sa...

I min värld heter det skyltett :P Det får jag ta och kolla upp!