torsdag 7 augusti 2008

Tillbaka till forntiden

Dags att fira Palles födelsedag idag! Hipp hipp hurra!!! Nej hon fyller inte idag, men jag har inte kunnat fira henne innan jue :S Det blev en typisk "Astrid&Palle-date". Käkade på Steves och nej, inte satt vi ute och kollade på folk, istället smög vi upp på övervåningen så vi kunde sitta och prata skit om folk utan att någon hörde :P Gick igenom det senaste skvallret men det var dåligt med heta saker... Det händer för lite! Jag måste nog hitta på lite skvaller snart i brist på riktigt ;)

Vidare till bio och Narniafilmen, riktigt bra! :) Trodde inte den skulle vara så bra faktiskt... Åt alltför mycket godis :S (allt var ju som vanligt ;) ) så när jag sen fick frågan om att spela innebandy efteråt nappade jag direkt för att känna mig lite duktig! Skoj denna gången med men det är otäckt så otränad man är och lat är jag med, fyyy...

Allt är sig verkligen likt här i Linkan och tyvärr känner jag att jag trivs... Typiskt! Är ju säkert för att jag inte har "vardag" nu som det känns extra skoj då, men ändå... Det är så hemma, så vant och tryggt... Men man kan inte alltid köra på det trygga! Hur ska man då utvecklas! Nej, nytt och annorlunda blir det för mig. Våga lite! Byta ut det vanliga och testa... Gräset kan ju faktiskt vara grönare på andra sidan! :)

Men först två veckor till i det gamla...

Inga kommentarer: