söndag 6 juli 2008

Slagna hjältar

Efter att ha kört runt på gossarna blev det äntligen dags för mig att få i mig lite alkohol. Bubbel och redbullgroggar flödade... Mumma! :D Blev många samtal ringda igår, troligen lite väl många... Typiskt! Aja... Då ska vi se vad jag kan komma på för dumheter från igår då:

Drog till becks där det var tämligen folktomt men det betyder grym service i baren. Vi fick personliga groggar som smakade nästan för gott så det blev många. :) Sen skulle det vara shot också tyckte bartendern. Ja, och han borde ju veta bäst... så varför inte :D

Tog lite frisk luft och väldsgästade två som satt ute för jag ville ju ha sällskap! :) Typiskt bara att det sen visade sig att de var på sin första date och så kommer jag där och babblar en massa och.... ja... förstör... Inte blev det bättre sen när de kom in och M och B också tyckte att de skulle prata med paret. Var ju inte så många där och vi gillar ju att prata med folk... Typiskt...

Vidare till rederiet och här börjar det bli lite stökigt... Antar att det var same old... Sen vidare till den bakade potatisen med en hel burk med majs i. Åh, jag är galen i majs! Åh vad jag älskar majs! Dock så kastade bror bort min innan jag var klar :S Aja, jag var väl ändå inte hungrig...
Så började den långa nattens vandring mot gryningens ljus ;) Uff, uppför uppför och så lite mer uppför... Du kanske tycker att jag borde ta taxi hem och sluta klaga?! Men taxikön är ju helt enorm så där på natten, fattar inte att de inte har fler som kör på helgen... Finns ju helt klart efterfrågan...

Väl hemma hittade jag bror sittandes på golvet länsandes kylskåpet (trots potatisen) och så blev det några fler samtal... Bra där... :S Bloggade gjorde jag visst också såg jag imorse... Inget minne av... Hmm, blev kanske lite väl mycket igår, men men, jag hade sjukt skoj :D Så bra helg! Bara garv, flum och trevliga påhitt, jag gillart! Måste säga som min kloka vän brukar säga: Life is good! :) Hoppas bara han får lite mer good i sitt liv snart!

Nu blir det zappande på tv:n bland de underbara programmen som söndagarna har att erbjuda... Märk min ironi... Segt idag alltså... Uff... Men helt klart värt! Mer bra helger till mig! :)

Inga kommentarer: