fredag 8 februari 2008

Timmy

Blev riktigt sent även idag på jobbet, mongolidtrött ala Per nu, men jag gjorde en grymt snygg och smidig (ehh, ödmjuk, that's me) programmering som kommer vara guld för den som ska ta över mmmbopprojekten. Bättre att styra upp sånt nu innan istället för att det kommer en massa jobbiga frågor sen om hur det ska vara, frågor som jag säkerligen inte har tid med då.
Trött och på dåligt humör väntade jag på bussen, lång tid skulle jag få vänta och vad tycker jag om att vänta på saker??? Usch och fy, det är inget för mig! När man väntar på något gott väntar man alltid för länge! I alla fall så tog jag och ringde lilla storebror för att bubbla lite. 25 minuter senare var jag hemma med ett skållhett öra men på bättre humör. :)

Behövde åka och handla så då passade jag på att ta en omväg med Timmy. Det är så otroligt skönt att bara åka bil med hög musik, inte ha något direkt mål, rensa skallen och bara njuta av musiken och glida runt. Nu tycker du säkert att jag är konstig... Men testa själv, på med favoritmusiken och bäsa runt, det är grejer det! :) Efter det hade jag verkligen kopplat bort jobbet och nu är det helg på riktigt! :D Ska bli otroligt skönt! Ska strax lägga mig och säla i soffan med lite mat och några serietidningar. Alltför länge sen jag hade lite "me-time".

Inga kommentarer: