måndag 21 januari 2008

Mitt 2007

Becca snodde frågorna från någon annan blogg så nu snor jag dom från Becca... (Det var inte bara jag! ;) )

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jag hade betald semester för första sommaren ever -Nice!

Höll du några av dina nyårslöften?
Om jag nu sa något korkat på nyårsafton, efter den där flaskan mouserande som jag drog själv för att ingen annan ville ställa upp och hjälpa mig, som jag inte alls är bitter över, så lär jag med största sannolikhet ha brutit det... Jag är en dålig människa när det gäller sånt där! :S

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Inga riktigt nära vänner men några gamla lagkamrater ploppade ut en 2-3 ungar.

Dog någon som stod dig nära?
Mmm, min katt, Snurran. Men hon var 17 år så det var ju inte så oväntat. Tråkigt ändå...

Vilka länder besökte du?
Lettland, Spanien, Norge, Belgien, Finland

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
Någon som sover i soffan med mig om vardagskvällarna.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Säg ett datum, vilket som helst... Det enda jag kan tänka på då är den 29 Maj. Men då var jag "bara" på bio med Palle och Anders, inte något stort att minnas direkt.

Vad var din största framgång 2007?
Att få kaptensbindeln i KFUM var stort för mig i alla fall!

Största misstaget?
Uff, jag är en dålig människa... Hur mycket dumt har jag gjort på fyllan egentligen... :$

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss delux och problem med lår och benhinnor :(

Bästa köpet?
Timmy! Roadtrips i ny bil -Nice!

Vad spenderade du mest pengar på?
Timmy... Hmm, eller kanske csn återbetalning :S

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Resan till Larvik :D

Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2007?
21 century digital girl!!! -Dodiiidodiiidii,dodiiidodiiidii

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Humörsvängningar mest hela tiden. Djupare dalar och högre toppar än någonsin.

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts, jag är lite dålig på det...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn...

Hur tillbringade du julen?
Mestadels på mammas soffa. Julafton med hela tjocka släkten hos min syster. Hur blev vi så många?!

Blev du kär i år?
A lite...

Favoritprogram på TV?
One tree hill om jag bara får välja en serie...

Bästa boken du läste i år?
Bok?!? Jag läser ju bara serier...

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jobbade, sen blev det fika och glass med Lisa, Palle, Anders och Jånas.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte varit skadad så mycket. Jag vill vara heeeeeeeeel!!!

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
En snäll bitch i mjukiskläder kanske... :D

De bästa nya människorna du träffade?
Tobbe, Sammi och Anna P

Inga kommentarer: