söndag 17 april 2016

Östergötland och raggisar

Efter att ha hängt i Hjortkvarn några dagar blev det att besöka Östergötland några dagar och jag hann med att hälsa på ett gäng av kompisarna där nere. Såklart även mina vänner på kebabbaren :P
När övriga jobbade passade jag på att ta en tur till Bosses innan kön hann bli för lång (både för säsongen och för dagen). Riktigt gott, men jag föredrar nog ändå Hjortkvarns Go glass!


Stannade hos mor igen på hemvägen och hon hade fått en gammal bild på oss :) Så glad jag ser ut... Knubbisen :)


Fick med mig ett par nya raggsockar hem också som jag tycker mor lyckats riktigt bra med. Smidigt med garn som skiftar färg "av sig själv".


Tog även med mig Esses klättergrej som stått hos mamma. Nu när han inte behöver åka dit mer fanns det ju ingen anledning att ha den ståendes där. Morran och Grisen var genast intresserade av den när den kom hem.


Det är ett jäkla spring på katterna hemma in och ut så jag ser väldigt mycket fram emot juni när det ska komma byggnissar hit och hjälpa oss med altandörr inklusive kattlucka!

Inga kommentarer: