onsdag 30 december 2015

Spotifyåret 2015

Året börjar lida mot sitt slut och det kommer årssammanställningar. Statistiknörd som jag är så tycker jag ju sånt är roligt :) Här är några höjdpunkter från mitt år på Spotify och det är ganska tydligt vad jag har varit på för konserter :)

I början av året släpptes Millencolins nya skiva True Brew och det blev fasligt många lyssningar på den under året. Sen har det varit Metallsvenskan, No fun at all och In Flames.


Men som vanligt slinker det in några gamla godingar som CPfingret, Leila K, Dr Alban och dansband :P

3 kommentarer:

Ass little helper sa...

Dansband som näst mest lyssnade genre, är det ett tecken på flytten till Forshaga kanske? :-)

Hur gjorde du för att få till top 100 2015 förresten, förra året har jag för mig fen genererades automatiskt, men i år så finns det ingen sån.

Ass sa...

Haha, nej dansband sitter i från Hjortkvarn :P

Det kom automatiskt när jag kollade på min statistik, så jag vet inte helt vad jag gjorde :)

Ass sa...

Hehe, ja det är inte direkt några nya som kommit in på min lista heller direkt. Ja förutom Powerwolf då :)